گوس متر چیست و معرفی انواع گوس متر ارزان
مرجع تجهیزات اندازه گیری ایران

دستگاه اندازه گیری میدان مغناطیسی در سه جهت مدل EMF-828 ساخت لوترون:

این گوس متر برای اندازه گیری میدان های مغناطیسی متناوب متناسب می باشد و می تواند میدان را در سه جهت X , Y , Z اندازه گیری کند. این دستگاه دارای 3 رنج اندازه گیری 20 و 200 و 2000 میکرو تسلا می باشد و اندازه گیری میدان را در فرکانس 30 تا 300 هرتز انجام می دهد.

تسلا متر خرید

دستگاه اندازه گیری امواج الکتریکی مدل TES-92 ساخت TES تایوان:

این دستگاه برای اندازه گیری امواج الکتریکی و میدان مغناطیسی در فرکانس های 50 مگاهرتز تا 3.5 گیگاهرتز مورد استفاده قرار می گیرد و رنج اندازه گیری در این دستگاه در رنج 38 mV/m و 11 V/m می باشد، همچنین این دستگاه توانایی اندازه گیری غیر مستقیم در 3 کانال را دارا می باشد.

قیمت گوس متر و تسلامتر

دستگاه سنجش میدان مغناطیسی متناوب و ثابت مدل MG-3003SD لوترون:

این تسلامتر جهت اندازه گیری میدان مغناطیسی متناوب و مستقیم AC و DC مورد استفاده قرار می گیرد. رنج اندازه گیری میدان متناوب در این دستگاه در محدوده 0 تا 1500 میلی تسلا و رنج اندازه گیری میدان ثابت در این دستگاه در رنج 0 تا 3000 میلی تسلا می باشد. این دستگاه اندازه گیری میدان متانوی را در رنج فرکانسی 60/50 هرتز انجام می دهد.

گوس متر چیست

دستگاه سنجش میدان مغناطیسی مدل EMF-827 ساخت لوترون:

این میدان سنج توانایی اندازه گیری میدان مغناطیسی متناوب را در سه رنج 200/2000/20000 میلی گوس دارد و میدان را در یک جهت می تواند اندازه گیری کند. دستگاه EMF-827 اندازه گیری را در رنج فرکانسی 30 تا 300 هرتز انجام می دهد. هم چنین این دستگاه اندازه گیری را تنها در یک جهت انجام می دهد.

گوس متر ارزان

دستگاه سنجش قدرت میدان مغناطیسی لوترون مدل EMF-819:

رنج اندازه گیری در این گوس متر در محدوده 0 تا 200 V/m می باشد و محدوده فرکانسی در این دستگاه 100 مگاهرتز تا 3 گیگا هرتز می باشد و این دستگاه دارای پراب سه بعدی می باشد. این دستگاه توانایی نشان دادن داده ها را در واحدهای مختلف از جمله V/m و mW/cm^2 و W/m^2 را دارا می باشد. از این میدان سنج می توان در مواردی مانند ایستگاه تلفن همراه، تجهیزات بیمارستانی، رادار، ماکروویو، آنتن تلویزیون، ایستگاه های رادیویی، تجهیزات جوش، صنعت پخت تجهیزات، تلویزیون، کامپیوتر، کارخانه، آزمایشگاه و محیط های دیگر استفاده کرد.

گوس متر ارزان

دستگاه سنجش میدان مغناطیسی مدل لوترون مدل EMF-839:

این دستگاه در رنج فرکانسی 100 کیلوهرتز تا 3 گیگاهرتز کار می کند و رنج اندازه گیری در آن در محدوده 0 تا 200 V/m می باشد و مقادیر اندازه گیری را در 3 واحد V/m و mW/cm^2 و W/m^2 می تواند نشان دهد و همچنین این گوس متر توانایی اتصال به کامپیوتر توسط کابل RS232 را دارا می باشد. از این دستگاه میتوان در مواردی مانند ایستگاه تلفن همراه، تجهیزات بیمارستانی، رادار، ماکروویو، آنتن تلویزیون، ایستگاه های رادیویی، تجهیزات جوش، صنعت پخت تجهیزات، تلویزیون، کامپیوتر، کارخانه، آزمایشگاه و محیط های دیگر و غیره استفاده کرد.

گوس متر ارزان

منبع: instrucenter.com






ارسال توسط مرجان چناری